15/8 2010 - Konfirmation del1

2010-08-16 @ 10:22:26
Yes, igår var det dags för konfirmation, tillsammans med gänget som jag mest hängde med på Gransnäs, lägret. Så runt sju igår fick jag dra mig upp för att göra de vanliga rutinerna innan man över huvudtaget kan gå ut på morgonen, plus ett litet tillägg på ungefär en kvart för en promenad med lilla Fanny.
Mamma skjutsade mig och kusinen till kyrkan där vi tränade för fullt innan allt folk äntligen kom. Jag kan säga från mig själv, som endast varit på två konfirmationer i hela mitt liv innan den här, att det här är den fnittrigaste jag varit med om i alla fall! Men kul var det allt, och very hett! Det var så att publiken satt och viftade med schemana för att hålla sig i alla fall lite svala.
Efter hela den här föreställningen åkte vi hem efter mycket kort utanför kyrkan. Hemma var det dags för mat och presenter för både mig och kusinen Elin. Kvällen slutade hemma i soffan med mamma, efter ett eftermiddagsdopp ute på Grönö, med Leia, Ellinor, Heléne, mamma, Jonathan, Nina, Fredrik och bebis Vincent. Mysigt värre!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0