Ångest.nu

2010-08-07 @ 00:06:51
Sitter och har världens ångest!! Både över att jag kommer att spendera en av mina två sista veckor av mitt härliga och sköna, men även alldeles för korta sommarlov, ute i skogen, med massa mygg, äckliga humlor, getingar, festingar, alldeles utan mottagning säkert också och sist men inte minst regn, som det ser ut just nu. Men sen har jag även ångest över att sommarlovet är alldeles på tok för kort, över att vädret tycks ha typ högsta graden av damp och beslutsångest och att jag ska spendera ytterligare en hel vecka ifrån min älskling, på ett ställe jag inte ens känner för att vara på!
Är det okej att sakna honom så fort han klivit ut genom den där förbannade dörren, som gång på gång envisas om att hålla oss på avstånd från varann?

I belive I need some sleep..
Sleep tight♥
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0