Back to basics

2010-08-26 @ 20:37:59
Viken i måndags 21/8

Jag saknar Västervik med sin fina kust, sin härliga värme och sol, mitt på sommaren när det är som bäst. Nu är det ju tyvärr så att den tiden är över för i år. I alla fall så är det så enligt mig, för detta är minsann inte sommar. Högst 13 grader varmt på morgonen, och på dagen går det inte långt över... Jag hoppas innerligt att vi inte får en lika förskräcklig vinter i år igen!
Hur som helst så känner jag att det behövs lite höstkläder i garderoben, men som vanligt så kan inte min plånbok underhålla det. Jag undrar vart pengarna tar vägen alltså(?) Ett måste, som jag ska försöka fixa redan i morgon är nya gymnastikskor! Det har min snälla lilla mor lovat underhålla, + att mobilen behöver påfyllning. Dom pengarna tar också slut oturligt nog..
Hur som helst så blev det Core och Step, efter mycket om och men, och jag säger det att, det var dagens höjdpunkt! Så kul alltså och så duktig instruktör. För den som inte visste så har det under veckan varit öppet hus där nere, och jag rekommenderar er att gå dit och testa! Du behöver ju inte fortsätta eller någonting, och speciellt den här instruktören var grym och peppade oss till tusen! När vi gick ut där genom porten kunde jag inte annat än att känna mig riktigt stolt.
Jag lyckades få morfar att sätta på varmvattnet så att jag kunde få mig en riktigt härlig dusch, men en sån jävla inpackning! Jag lyckades även slå sönder en shampooflaska, hur jag nu lyckas varje gång alltså.. Jag har även diskat disken jag lovade att göra och ska nu ner och äta kvällsfika med mor och se om det är någe kul på apparaten.
Sov gott!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Emrelone

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-02-07 @ 17:29:30
URL: http://emrelone.blogbow.com

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0