Converse

2010-08-02 @ 20:30:09


Dagens fras blir helt klart: Hejsan! Jag heter Jolina och ringer från svens direktreklam... Jag skulle bara kolla så att ni fått er reklam nu i helgen?.. Åh det låter bra det, tack hejdå! Vad tycks, låter det bra? Jag har nämligen spenderat tre av eftermiddagens timmar på Svensk Direktreklam, med en telefon och dator till hjälp. Måste säga att det var ganska kul, även om man blir nått så rysligt trött på alla som inte förmår sig att släpa sig några meter till telefonen.

 

Nu har kusinerna och moster ätit här och just nu är det inte speciellt mycket verkstad här, om man säger så. Jag tror både Elin och jag är ganska trötta efter vår morgon nere i stan, med massa andra tjejer + konfirmationsfolk. Det var roligare än väntat, men vem i hela denna värld vi slösa bort två hela veckor på detta?! Jag får ångest!!

0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0