En söt liten flicka med ett leende på läpparna

2010-08-23 @ 22:19:18
Stella idag den 23/8 -10

Den sista dagen av sommarlovet 2010 är avklarad, och jag vill ungefär allt annat än börja skolan i morgon. Jag antar att det är en hel del annat folk som även känner som jag?
Hur som helst så har jag i alla fall hunnit med mycket idag, vilket jag är riktigt stolt över! Till exempel så har jag hunnit polisanmäla min bortsprungna mobil, pumpat både mina och Stellas cykeldäck, båda dessa saker vill säga att jag fått cykla en reäl bit också, om vi ska vara exakt så är det ganska exakt genom hela stan. Jag har hunnit gå runt och strosa på stan i ett mycket fint sällskap, kolla på basketspelande grabbar i någon timma, jobba ihop mig lite pengar och äta ute med tyvärr bara två av mina tre ytterst fina pinglor, då den tredje hade fullt upp med träning.

Nu ska jag bara lägga på en ansikts/peeling-mask ett tag och sen taggar jag sängen tillsammans med manikyr tror jag... Låter det najs eller låter det najs? I morgon börjar skolan och Jolina ska vara på topp!!
Nu: Megasweet dreams på alla männiksor♥
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: stellaaa

ta booooooooooooooooooooooooort!:( hahahaha ser ut som en ....ookej nåt konstigt

2010-08-24 @ 09:59:23
URL: http://stellaam.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0