I gotta see your face some more

2010-08-19 @ 09:39:47
Efter att jag stött på Elin påväg ner till stan igår, visade det sig att skulle göra precis samma ärende! Jo men, man blir väl lite som den andre, eller vad säger ni? ;) Hur som helst så bestämde vi oss för att luncha på China, efter att vi gått förbi Thai Hoa och känt den goda lukten. Jag tror att jag börjar bli lite utav en kines..?

Vi drog sen en liten runda på stan och letade efter ungefär ingenting. Men bra som man är så blir det ju alltid lika svårt att komma hem utan den minsta saken i väskan... Kanske inte alltid lika bra, menmen. Jag fick i alla fall med mig ett par jättefina leggings, från Lindex, dom får pryda mina ben idag tänkte jag. Nu när vi idag ska bege oss till Norrköping. (Vi innefattar Hanna, Elin och mig.)
Ja, idag är det Norrköping, och även Rix Fm som gäller! Kommer bli riktigt najs, nu med lite extra sommarpengar också! Jag vet dock inte vilka artister som kommer, men det har nog Hanna koll på tror ja. Det återstår att se senare under morgondagen, då jag är hemma med kamera och hela skiten!
Have a nice day♥
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0