Idag går jag runt med ett leende på läpparna

2010-08-14 @ 17:41:07
Med en liten hund som avslappningsobjekt över en helg, mår jag för stunden och dagen toppen. Börjar om på ruta ett igen, med ett enormt stöd från underbara vänner, från alla håll och kanter. Känner mig starkare än någonsin!

Dagen började med dusch, nagelmålning och lite annat som gör så att hela kroppen blir totalt återställd, efter en vecka bland flugor, både levande och döda, mygg, festingar och alla andra småkryp, på en gård utanför Aneby. Typ vid Eksjö. Det värsta lägret jag upplevt! Fyfan, ska aldrig mer tillbaka.
Nu till nuet. Jag sitter och känner lukten av tacos samtidigt som det chattas för fullt över fejjan med tre fina fillurer!
Vad gör ni idag?
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: eliin

vet du en sak? du är den starkaste jag vet!

2010-08-14 @ 22:35:34
URL: http://eliiihnj.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0