Nu bär det av

2010-08-19 @ 15:15:22
Sitter hos Elin, i väntan om att Hanna och hennes kära mor ska anlända här utanför någonstans. Vi åker till Norrköping och jag hoppas grovt på lite finare väder än vad vi har här.. Tog en promenad hit, det är knappt en kilometer, och jag är som en dränkt katt om skorna. Tur att pappa kom med den fenomenala idén om ett paraply, precis innan jag skulle gå, så ansiktet och huvudet klarar sig nog bra i alla fall. Men det behövs nog lite träning inför det här med paraply bland massa folk. Man vill ju inte sticka ut ögonen på någon liten stackare.. ;)

Vi får se vad jag får med mig hem, jag har ju inte hela plånboken med mig. Rättare sagt så ska jag endast handla upp 500lappen jag fick av pappa yesterday night. Först och främst ska jag hitta lite ringar tänkte jag, men vi får se om det slinker med nåt annat i påsen, det brukar ju blir så.
Men nu ska vi försöka få någon ordning på allt här, så ni får nöja er med en bild sen i tisdags med lilla Elin på stan.


Ha det bra i regnet pojkar och flickor!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0