Om jag bara kunde, då skulle jag..

2010-08-03 @ 22:59:32
Trött som en gris är jag, och sitter här och vet inte riktigt vad jag håller på med... Låter det bra? Jodå, såklart det är bra!

Dagen har till en början sett ut precis som gårdagen, förutom att vi befann på en helt annan plats och gjorde helt andra grejer. Idag har vi fotat till bilden i Västervikstidningen och sjungit halsarna av oss!! Vi fick även in en kort promenad till stan där, mitt emellan lunchen och den sista timman inne i församlingshemmet. Han dock inte mer än en glass.

Efter det åkte jag hem och gjorde helt precis andra grejer än just det jag skulle. Såklart så åkte jag hemifrån med en klump i magen, om att jag måste hinna! Jag kanske ska söka in till dramaten?.. Hur som helst så kom jag hem till min pokernörd till man, och hamnade direkt i sängen, under täcket, helt ensam. Inte riktigt lika mysigt som det varit om någon mer funnits där!!! (detta är till dig johan) Men så har jag en lite speciell kille också ;)
Efter att Emil och Yasir kommit, gjordes det nudlar á la Johan, och efter det degade vi bara rett reält framför teven. Sen tog jag gamla Bettan och trampade hemåt igen. På hemvägen är det alltid bara en massa tankar som fladdrar i huvudet, och självklart så kom jag på att jag såklart har en hamster hemma hos pappan. Så jag fick så fint trycka på mig springskorna och ge mig iväg på inte en springtur kroppaset är inte i form för det, så det fick bli en power walk fram och en bit runt lite överallt ungefär.

Kvällen har jag spenderat för det mesta med mamma framför teven, tillsammans med vindruvor, banan, kycklingsallad och sist men absolut inte minst lite glass också.
Mamma: Jo jag satt och tänkte förut, att Jolina hon brukar ju tänka på vad hon äter och så. Liksom inte tar det söta och så om det finns något annat att välja på. Du brukar ju tänka på det lite?
Jolina: Jaha..?
Mamma: Men så kommer du hem och vräker i dig!! Haha..
Jolina: Jag tror att du har fått helt fel uppfattning av mig...

Nu ska jag bege mig mot sängen och sova riktigt gott. Jag ska även hoppas på fint väder i morgon, vilket inte ser så ljust ut för min del...
Kör försiktigt♥

1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Jossi

Sv: Haha jo man får väll se det så typ, dom är väll lite nyfikna, moahah :D

naw gullunge! puss :)<3

2010-08-04 @ 11:37:01
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0