Rosarandigt

2010-08-01 @ 23:39:42
Två bilder från den 22:a juli, kvällstur till stan + kebab med mina ytterst fina pinglor.
Bar den kvällen min nya body, och kjolen jag köpte i mars, båda från Gina Tricot. Måste säga att jag kände mig lite söt just då, lite flickig! :)

Är nu hemma efter bion, och jag måste säga att den var riktigt bra! Men sen satt jag och tänkte där, precis innan filmen börjar, ni vet. När det är massa reklamer för andra filmer. Just i dag var det reklam för två filmer som jag bara måste se! Jag antar att det är det som dom där reklamerna är till för, men ändå. Ska man sitta där och ångra att man gick in och betalade för den här, skapligt braiga filmen, när man skulle behöva spara till dom där två som det görs reklam för? Tur att jag har en söt liten mamma som idag bjöd mig! - Fast om jag aldrig gått in på den här filmen, så hade jag kanske aldrig sett reklamen för dom där två andra filmerna? ;) Hjärnan har kommit igång...

I morgon måste jag upp tidigt. Jag ska nämligen påbörja läsningen till konfirmationen som äger rum den 15:e augusti. Kanske inte lite pepp på att ta två av mina lediga veckor till detta, men vad gör man inte för den där lilla bekräftelsen? Efter det gör jag även min första "jobbkväll" på Svensk Direktreklam. I höst börjar jag helt, men kör då varannan måndag. Delar med broren min.
Nu laddar jag för Sex and the City - The movie, som så fint är instoppad i datan och beredd på att spelas upp!
Godnatt♥
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Jossi

du e alltid söt :D

2010-08-03 @ 19:51:06
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0