Spinning

2010-08-25 @ 21:03:30
Hemma efter ett en timma långt pass, på en hård cykelsadel, nere på träningsverk1 och jag är inte på cykel mode just nu om man säger så. Undrar om jag överhuvud taget kommer kunna sitta i morgon..?
Galen grabb det där alltså. Jag trodde att jag skulle sluta andas i vissa stunder alltså, men så är ju inte kondisen den bästa heller. Men jag har ju för sjutton inte ens astma?! Inte ens en gnutta, eller..?
Jag har hur som helst nu varit inne i en välbehövlig dusch och ska nu fixa lite inför morgondagen, d.v.s. lägga fram kläder, för det hinns ju inte med i morgon!
Sov gott alla glada och sura♥
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Nicklasalida

Nice site, cool background. toni.

2011-05-20 @ 10:03:55
URL: http://nicklasalida.blogminds.com

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0