The last free night of summer 2010

2010-08-22 @ 23:14:14
Såhär fin var himlen igår, dock lite mer färg än vad kameran fångade upp. Riktigt mysigt var det att sitta där och titta ut på den alldeles rosa/blå himlen.

Och sen till det där med den sista fria natten på sommarlovet. Jag måste säga att det är riktigt sorgligt, och jag känner inte alls för skolan på tisdag. Men hallå? Vart tog vardagen vägen? Man har ju för tusan ingen sådan på sommaren - inga tider att gå upp, inga tider för frukost, som tillslut blir middag, inga tider för middag som ibland inte blir av alls, bara massa sånt som i alla fall jag inte ska äta, där emellan någonstans. Inga tider för sängen på kvällen - knasdygn! Jag summerar detta i att det ska egentligen bli ganska skönt att få tillbaka vardagen, med matvanor, sovvanor och alla andra sorters vanor som nu finns. Det ska trots allt bli skönt. Sa jag just detta?! Men jag är stolt över min sommar. Även om den bjudit på tråkigheter, som läger som inte blev som väntat, break ups. Men hur kul har jag inte haft då? Jag har ju inte ens hunnit skriva här i bloggen något!
Men nu väntar sängen med sin stora famn! Puss och natti♥
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0