Jag välkomnar mig själv hem

2010-12-03 @ 11:00:20
Inatt eller kanske snarare i morse klockan fyra låg jag äntligen i sängen, efter en 12timmar lång resa med buss, bil och flyg. Vi har nu gjort som luffarna- sovit och ätit, så nu ska vi dra oss mot viken sakta men säkert, efter den här underbara, men regniga resa till Lanzarote.
Jag ska också nämna att jag läste två böcker under veckan, och gissa om jag är stolt?! Böckerna har gett mig mycket att tänka på, och därför också mycket att skriva av mig här på bloggen. Motivationen är på topp!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Jossi

Välkommen hem till detta härliga varma land! ;) Hoppas du haft det toppen :D

2010-12-04 @ 10:13:29
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0