En enda ljuv melodi

2010-07-11 @ 18:45:39
Hallihallå! Hur mås det?
Själv lever jag livet som hundvakt och västerviks tröttaste brud. Riktigt najs faktiskt! Kokar potatis gör jag också, så det bara ryker omet´! Väntar förövrigt på att maten ska bli klar, så jag kan ge mig iväg till Perugatan och ett gäng killar, för att senare kolla in VM finalen. Humm, nu kanske frågan också kommer om vilket lag jag hejar på. Svaret på den blir enkel, eftersom att jag bara vet att Spanien är med. Alltså kör jag på Spanien för nuet, tills jag ser vilket mer lag som är med ;)
Dagen har jag spenderat hemma med en liten hund och bror. När pappa kom hem efter tolv någon gång tog vi vårt pick och pack och gav oss ut på sjön. Där träffade vi lite grannar, som vi sen spenderade stora delar av eftermiddagen tillsammans med. Vi drog oss hem runt fem och nu som sagt är det matdags. Grillat blir det, as usual nu på sommaren. Såklart så är det också bror som alltid kommer med förslaget, haha.
Ha en bra kväll och heja er galna på Spanien, för det ska jag!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0