I keep dancing on my own

2010-07-30 @ 23:02:18
Gud vilket dygn! - Ett dygn fullt med regn, moln, illamående, massa mys, den jag älskar mest av allt och en del av hans släkt, i en fin stuga utanför Gamleby.
Ja vad ska man säga? Kan det bli bättre på en skala? Skulle inte tro det va!! Vi anlände runt fem igår, i den fina stugan, där vi väntade en stund på att bli utflyttade till vår egna lilla hönsgård. Där bodde vi in oss snabbt, med smattrande regndroppar mot fönstren och barnprogram på högsta volym på teven - ibland undrar jag hur gamla vi är... Efter god mat och en dusch som satt rätt perfekt så somnade vi gott.

I morse fick jag efter mycket längtan vakna med solljus mitt i ögonen, äntligen, vad jag har saknat dig solen! Han blev tyvärr inte långvarig, för undertiden som vi gasade runt på en riktigt fräsig fyrhjulig, i kohagen regnade det allt lite granna. Jag kan ju inte säga att det förvånar mig precis.. Nu räcker det hallå, vi behöver inte mer regn! Jag väntar på att du fina värme från Ryssland ska anlända.


Kvällen har jag tillbringat i sporthallen med tre fina små kottar, nämligen Elin, Alex och Emili, Fint! Kan ju säga att om man vill ha sig ett gott skratt så är det det perfekta sällskapet! ;)
Nu ska jag dra på min nya favoritserie - Oskyldigt dömd. Ska även se om jag kan få mig lite sömn inför morgondagen. Någon som vet någe om vädret?

Puss och godnatt gummihatt!
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Jossi

sv: det har du nog rätt i du! tror jag också :)

jodå, lever gör jag ju, hahah! hur ere själv? pussss

2010-07-31 @ 09:15:27
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Sverreelena

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-08-25 @ 11:22:24
URL: http://sverreelena.blogminds.com

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0