I love the way you lie

2010-07-06 @ 22:09:42
Efter en dag i helvetet så är Jolina åter tillbaka. Den lilla positiva och glada Jolinan. Jag själv hoppas på att aldrig mer få se den där Jolinan som spenderar en hel dag hemma, med ögon som russin och ett sprucket hjärta.
Har inte mycket att säga om dagen, mer än att den varit riktigt privat... Nu blir ni nyfikna va? ;) hihi
I morgon ska jag ta tillbaka mitt liv. Jag ska ha kul! Så därför har jag bestämt att träffa pojken min, eftersom det inte blev av idag, och senare åker jag och mami till Linköping. Ska försöka hitta en lagom högt bord till datorn. Sååååå, vad har ni gjort idag?


För den som vill veta så har det här dånat ut ur mina högtalare det senaste dygnet.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0