Lördagen den trettioförstajuli tjugohundratio

2010-07-31 @ 10:17:25
Med lite musik på lite lagom nivå för att inte väcka allt folk i huset, vilket innebär mamma som redan är vaken, sitter jag här och har precis vaknat. Ska alldeles strax gå ner och förbereda inför dagen. Jag kan med lite sorg i rösten säga, att detta kommer vara den enda kvällen på wätt länge som jag inte kommer befinna mig ute om kvällarna - Nästa vecka börjar läsningen för min konfirmering och veckan efter det är jag på läger, med Hanna och Elin och hela gruppen + massa annat folk. Låter kanske kul, men nej. Jag ser inte direkt fram emot det, nu när det är sommar och Jolina vi vara i Västervik.
Nu ska jag sluta babbla så att ni kommer här ifrån och även jag!

0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0