Nattinlägg

2010-07-02 @ 03:03:43
Efter som att jag igår fick sitta och lyssna på mormors Bokaspers Orkester, så sitter jag idag/ natt och göttar mig i min braiga musik! Riktigt najs känns det, att sitta med ett ganska nystädat rum, någon gång sådär mitt i natten coh bara sitta. Fast i och för sig så är jag jävligt trött och ska därför bege mig mot sängen. By the way, så har jag spenderat hela min torsdag tillsammans med Johan, och kvällen slutade ganska sent @ hans place, med Coffe och en inte allt för normal film. I morgon kollar jag på hans träning, efter som att det idag inte blev nåt...
Elin och jag hade lite tidigare idag riktigt kul med kameran, så här kommer fyra av bilderna som togs.

0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0