20 11/11 10

2010-11-11 @ 08:41:12
Halsduk - Lindex (mammas) • Skjorta - H&M (dagens "syskonpresent) • Leggings - Lager 157 • Smycken från bl.a. konfrimationen.

Eftersom att min sovmorgon inte blev någon sovmorgon över huvudtaget, så har jag nu tagit det ganska chill under morgonen. Alldeles straxt är det dock slut på friden, för då ska jag ta cykeln och trampa ner till stan för teater med klassen - Momo. Någon som hört talas om det innan? Inte jag i alla fall... Haha, på tal om det här med syskonpresenter också. Får ni presenter när era syskon fyller år? Jag vet att ingen av mina kompisar brukar få det, då de tittar konstigt på mig när jag börjar prata om det... Får ni syskonpresenter?

Ikväll firar vi 18åringen med släkten, men nu måste jag bege mig! Later...
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: MALIN

när jag och min syster var yngre brukade den andra få en "tröstpresent" när den ena fyllde år, haha, men inte längre ;)

2010-11-11 @ 15:58:10
URL: http://darklight.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0