A massive attack

2010-11-04 @ 10:27:36
Vaknade tidigt idag, så jag tog tillfället i akt att ta mig en skön dusch, som varade ett bra tag! Det var länge sedan nu... Så nu sitter jag här, nyduschad, fräsch, dock inte alls i ordning. Jag ska vänta ett tag till på tha hair, och sen ska även det fixas till, men först - ansiktet, haha, det är sjukt så man ser ut på morgonen!!

Senare idag, närmare bestämt klockan 12 ska jag luncha med Svensk Direktreklam, där jag jobbar. Det är bestämt att det blir på Gusto, och min gud så gott det kommer bli! Efter det vet jag dock inte vad jag hittar på, jag ska i alla fall försöka få in en träning under dagen.. Vi får se hur jag lyckas med den saken ;).
Nu ska jag återgå till rummet, som även behöver uppfräsching!
L A T E R OO
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0