All by myself

2010-11-03 @ 13:29:21
Har varit på skolan, tidigt (ångest!!!!), för SYOsamtal med en konsulent. Jag tycker själv att det gick bra, och jag har allt lite planer... Dock så vill jag inte riktigt "komma ut" med det än, man vet ju aldrig hur många gånger jag hinner ändra mig innan det är dags för det slutliga valet, men jag är nästan säker på vad det blir. Sen har jag ju även önskningar om vad jag vill bli i framtiden, vilket jag inte hade en aning om innan jag var på skolan idag. Ganska coolt faktiskt!!

Hur som så ska jag alldeles strax ta cykeln och åka ner till stan för lita ärenden, sen är nog dagen fullbokad med massa annat kuligt! Såååååå bye!
(Ytterst tråkigt inlägg, men det är något ni får leva med.)
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Askalice

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-09-01 @ 14:40:06
URL: http://askalice.blognownow.com

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0