In tha headtown!

2010-11-24 @ 22:14:33

Hallooo guys! Just nu sitter jag hos Lena (mammas kompis) här i Stockholm och försöker att koppla av. Det är inte det enklaste kan jag säga, men jag kan säga en annan sak - och det är att, det skulle vara ruskigt fint att flytta hit, typ direkt när vi kommer hem igen.
Resan tog dock lite väl lång tid, då vi fick ha medelhastigheten 40km/h ungefär hälften av vägen. Okej nu överdrev jag, men i alla fall. Jag hatar snöplogar och hamburgerkedjan Max, någon som är med mig?

Hur som så ska jag nu ta det riiiktigt chill innan sängen väntar. I morgon avgår planet i tjugo i tre, då tiden flyttats fram två gånger. Känns inte okej, och jag vill åka till Arlanda och typ sen ta snabbaste flyg till Portugal, stoppa strejken och flyga planet hem. Fan för Portugal!
Över och ut! 

0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0