Kärlek på burk

2010-11-15 @ 18:38:08
Kärlek på burk är något jag tycker om, speciellt när men sen överför det till kärlek i glas!

Nu ska jag sätta mig ner i lugn och ro, dock med en helpeppad musiklista och en kopp kaffe, som förhoppningsvis piggar upp lite. Förutom detta härliga så jag ta tag i det där sega och tråkiga, som andra och även jag kan dra ut på till sista stund - plugget. Dock så är jag nu ute tidigt och ska idag försöka bli klar med biologiarbetet, som annars ska vara klart på torsdag senast. Ska försöka få lite feed back och se om jag kan ändra på något i morgon.
Senare ska ni få en liten inblick in my very own crib, i bris på annat.
Lateroooo
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0