Like in a fantastic dream

2010-11-07 @ 18:00:38
Bild från Lars Winnerbäck konsert här i somras. En kväll att minnas, i min fantastiska dröm. Bubblan jag levde i då, även om vad till viss del var ganska overklig... Nu har verkligheten kommit ifatt mig, men kärlek finns från många andra håll! Jag får kärlek från den jag vill, fast på ett annat sätt och jag är glad.

Min dag har gått fullständigt som Balder. Upp, ner, upp, ner. Nu är det upp, och just därför passar jag på att skriva här, för vem vill läsa ledsna texter om hur någon bara vill dö?.. typ. Hur som så ska jag nu går ner och dra på en disneyrulle tror jag.
Börjar skolveckan med en sovmorgon, hur fint är inte det?!
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0