Do you remember all the city lights?

2010-10-10 @ 15:17:52
Efter riktigt fint käk hos m&m, bar det av till mannen min, som jag spenderade kvällen och natten med. Eftersom båda var ungefär lika trötta, så blev det inget annat än teve på schemat. Det satt fint även det ska jag ta och tala om! Kom i i säng tidigt gjorde vi också, så vi sov inte så väldans länge idag, vilket var ganska skönt faktiskt. Sovit som en gud har jag gjort!

Jag har nu varit hemma ett tag, snackat lite med mamma inför den kommande veckan, då hon ska iväg igen. Jonathan är här då, så då blir det inte ensamt skulle jag tro. Sen ska jag bara slänga in här mitt i skiten, att den nya "tvättkrämen" mot finnar och pormaskar, som jag köpte igår, funkar hur bra som helst! Har använt den två gånger nu och jag ser redan skillnad!! SJUKT BRA! Maskade även in Johan i morse, innan vi gick ut och skildes åt, fula som stryk var vi, men vad gör man inte?! ;)

Nu ska jag försöka få ihop ett gäng muffinsar, som senare ska utvecklas till cupcakes! Första gången jag gör detta, men det ska nog gå bra tror jag!
LATEROOO
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: hannaa

sv; ajemen! slipper ladda över nån annan musik till mobilen, skapligt skööööööönt :D:)

2010-10-10 @ 18:26:51
URL: http://stroberrii.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0