Fullt upp

2010-10-16 @ 13:28:58
Hello folks! Har inte hunnit höra av mig förens nu p.g.a. att jag hade fullt upp under gårdagen. Den bjöd på allt från jobb, till stan, till träning (som gav träningsvärk!! Jippie!!), till ett fint häng med en hel hög fina brudar. Vi hamnade tillslut framför min teve, i mitt hus. Vi försökte oss på Anden i Glaset. Dock utan framgång, då min ande inte ville visa sig, oturligt nog. Jag ska heller inte säga att det inte var spänning i alla fall!! Jag trodde jag skulle kissa ner mig...
När alla flickor återvänt hem, blev det bara jag och Hildis kvar. Vi tog oss ett soffsnack på ungefär tre timmar, men det satt fint det med! Efter det somnade vi båda efter tio minuter in på Dear John.

Vaknade gjorde vi och startade upp dagen med lite godis, som sen fick gå över till frukost, och efter det gjorde flickan sig iordning och lämnade mig med en tvättstuga som går på högvarv och en rum som nu är ganska städat. Det var det inte igår... MEEEN nu ska jag ta tag i min lördag och fixa mig iordning så gott det går och tagga sönder inför kvällen, som kommer att bjuda på ett riktigt fint tjejhäng, även det! Jag har även en hel del tvätt kvar.. Detta ser ut att bli en lördag på hemmaplan för ovanlighetens skull!
Laater dudes
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Josefine Andersson

haha btw, något jag kom o tänka på, vi har gått i samma ridgrupp förr ju ;)?

2010-10-17 @ 10:24:30
URL: http://typjosefiine.blogg.se/
Postat av: Josefine Andersson

haha ;D

2010-10-17 @ 14:29:29
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0