I don't wanna be anything else

2010-10-18 @ 23:22:32
Du har gjort fem månader av mitt liv till lycka, jag älskar dig.

Dagen har varit lite fram och tillbaka, från morgonångest till asgarv, till seriössnack, till omdömen. Känns lite halvbra sådär, och jag har även velat fram och tillbaka mellan fyra olika linjer på gymnasiet, under dagen. Det känns ju lite lagom okej att dom gör om hela skolan lagom tills vi börjar. Nytt betygssystem också - från A till F, känns ungefär lika lagom lätt att kunna fixa högsta betyg, vilket jag satsar på i, i alla fall en del ämnen... Jag antar att jag hinner ändra mig ett hundratal gånger till innan det är dags för det slutliga valet?..
Idag har jag även suttit i flera timmar och tittat på gamla videos hos kusinerna. Mycket kul faktiskt, och om någon vill veta så lät jag som en blandning mellan Lotta på Bråkmakargatan och en kille, när jag var liten. Jag sjöng även väldigt falskt. Jag var tjock och jag hatade mina lockar (och det hatet sitter fortfarande i...)
Tiden går fort när man har ont, så nu ska jag släpa mig vidare mot sängen och hoppas på några timmars sömn.
Sweet dreams ppl!

P.s Hur skillad är man inte, om man lyckas dra på sig hundrafyrtioelva finnar i en sån jäkla bomb (jag tror snart jag har hela Finlands befolkning där...) på läppen då?! Ska man över huvudtaget kunna ha finnar där?..
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Fanny

sv: förvånande nog är den fyndad på ellos, och är av märket land&lake - vet inte om de hjälper till men ändå :)

2010-10-19 @ 18:21:16
URL: http://fimas.blogg.se/
Postat av: Den smarte, du vet vem.

finnar på läppen? tror du har råkat ut för munsår lillen

2010-10-20 @ 17:34:00
URL: http://palla

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0