Like a baeutiful monster

2010-10-21 @ 21:26:22
Posten har idag en riktig Jolinadag, som det ser ut just nu, då jag kom hem och möttes av en hel hög som det stod Jolina Fältsjö på. Här har ni i alla fall lite av det som var med - (min tredje) gymnasiekatalog + massa annat därifrån, omdömen och papper om utvecklingssamtal och skolkatalogen. Jag måste säga att det är ganska kul att bara sitta och dryga sig igenom den, bara för att kolla på dom stackarna som typ blundar, eller får två fingrar över huvudet.. Inget personligt till mina små classmates inte! ;)
Min torsdag har varit ungefär som en berg- och dalbana, när det gäller besvikelse och när man svävar på moln, ni vet? Men efter ett tags snack, tjat och massa massa strul så är nu allt på sin plats, och just nu sitter jag här och försöker planera min fredag, vilken just nu inte verkar vara det enklaste i den här stan... Haha, men det ska nog ordna upp sig, jag vet i alla fall att jag ska möta upp ett riktigt fint gäng för att sen bege mig ner till stan, och mejeriet.
Nog om det nu. Kvällen har jag ägnat åt lite tevetitt, för ovanlighetens skull. På schemat stod Robinsson, och jag måste säga att det är det mest orättvisa program jag sett!! Fy så det ser ut och jag lider verkligen med de som får de värre.
MEEEEEEEEEEN nu ska jag göra mig iordning för en tidig säng, och sova ut mig inför helgen! SWEEEET♥
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0