Mössan

2010-10-17 @ 16:03:58
Nu när hösten är här, med kyla och fina löv, känns det som ett måste att dra fram halsduken och vantarna. Eller vad tycker ni? Sen kommer vi till det här, som i många fall är väldigt individuellt, hurvida man använder mössa eller ej. Jag, som säkert många andra, vägrade i flera år på mellan- och lågstadiet att använda den där förbannade mössan, då det var mycket coolare att gå utan. Men sen blev man ju sjuk som en liten gris sen också. Jag antar att man lär sig av sina misstag!
Nu för tiden är mössan min bästa vän, då jag hellre föredrar mindre illröda öron, efter varenda cykeltur. Inget o-coolt med det alls, tycker jag, snarare coolare än utan! Själv går jag oftast runt i min svarta stickade på vintern och hösten. Använder du mössa, eller föredrar du att vara "cool"?
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Kattis

Vem har sagt att man inte är cool med mössa? -_^

2010-10-17 @ 16:34:11
URL: http://elkuttis.blogspot.com
Postat av: Josefine Andersson

jag mår väl bra, hur mår du själv då :)?



söt du är btw

2010-10-17 @ 17:19:16
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0