On the highway to paradise

2010-10-04 @ 22:29:54
Lite skillnad blev det i alla fall! Bilden underst är tagen för två veckor sen, innan håret blev orange och lite rött... Plus att håret hade olika färg i alla ljus, vilket jag tröttnade lite på. Nu känns det o andra sidan riktigt skitbra! Jag är såååå nöjd, och jag vill tacka lilla Hanna som så fint gnodde i huvudet på mig..
Idag har jag haft en sovmorgon som satt hur fint som helst.
Idag har jag kissat något man inte ska kissa ut.
Idag har jag varit på besök hos läkaren.
Idag har jag tryckt i mig antibiotika så det bara sprutar om det.
Idag har jag gjort remoladsås för första gången i mitt liv.
Idag har jag diskat... för mycket.
Idag har jag varit hungrigare än någonsin.
Idag har jag ätit mer än någonsin.
Idag har jag blivit riktigt chockad och ledsen.
Idag har jag trott att jag förstört allt.
Idag har jag blivit lättad av ett litet meddelande från någon jag älskar.
Idag har jag blivit mörk i huvudet igen.
Idag har jag blivit intervjuad och ska vara med i VT någon gång i veckan.
Idag har jag mått bra.
Nu ska jag ta en sista tablett innan sängen väntar.
Sweet..
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Anonym

wtf, va kissade du ut :O:)

2010-10-04 @ 22:53:54

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0