Svart på vitt tack

2010-10-17 @ 16:52:54
Jag tycker att det är riktigt fegt att slänga ur sig saker om saker och personer, som står i min närhet. Kommentarer som den jag fick nyss har jag fått många gånger, men seriöst?! Om man kan säga en sån sak som "du är värd mycket bättre", kan jag då inte få vara värd att veta vem som kommer med den åsikten också? Sånt här blir jag så förbannad på. För det första så är jag så trött på folk som engagerar sig så mycket i alla andras liv att dom inte ser hur patetiska dom själva faktiskt är, och för det andra så är jag så trött på att höra saker från anonymisar! Kan ni säga en sån här sak så ska du förhelvete också kunna stå för att det du säger också. Jag kan nästan sätta mitt huvud på att du inte känner varken personen som du själv utger vara någon sämre människa, mig särskilt bra, eller hur det är mellan oss och hur mycket en människa kan betyda för någon annan. Så snälla sluta med sånt där. Är det du eller jag som lever mitt liv? Nej precis, tänkte väl det.

Sa jag just detta? Jag visste inte att jag kunde bli arg på läsare...
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Sabrina

Bra sagt!

2010-10-17 @ 19:51:44
URL: http://sabrinamavrics.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0