There were tears in my eyes

2010-10-31 @ 11:44:11
Dessa två brudar startade jag upp kvällen med, vilket slutade riktigt bra! Så grymt glad att jag har er tjejer♥
Efter vår relativt lugna start på kvällen, tog vi bikarna och cyklade vidare till Lina, där även två andra tjejor infann sig. Vi tog återigen cyklarna och åkte och mötte upp ett gäng killar, som vi sedan spenderade kvällen med. Dock utomhus, men det gick det med. Kvällen blev i alla fall så lyckad den kunde bli, när jag senare fick träffa mannen min, för ett hejdå, då han åker bort i en hel vecka nu. Måste säga att det känns grymt bra att han lämnar kvar mig i den här råtthålan, fast nee.
Nu ska jag i alla fall ta tag i dagen, och senare får ni lite bilder från min promenad tillsammans med Stella, Hanna och Cesar under gårdagen!
Let's start a new day ppl! glöm inte bort att ställa tillbaka klockan gubbar!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: hannaa

jättefin bild jolina, aldrig sett någon bättre på mig i hela mitt bigga life :))))))

2010-10-31 @ 11:55:38
URL: http://stroberrii.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0