To be hurt, when you shuold be loved

2010-10-03 @ 17:03:59
... Welcome to my life

Dagen började lite ovanligt tidigt, för att vara söndag, om ni frågar mig. Redan klockan nio var jag ur sängen och påväg ner i duschen. I ordningfixad var jag klockan halv elva, då Stella, Chuck, Johan och Helen väntade i bilen utanför. Vi åkte ut till Jenny, där det vankades katolsk (tänk då på att varken jag eller Stella är katoliker) mässa, gissa om jag kände mig udda, men visst, det var en upplevelse. Efter det åt vi lite för mycket mat, och tryckte i oss äpplepaj och cheezecake, ska man ha så ska man!
Efter allt detta traskade Stella och jag ner till stan för att träffa vår lilla Hannula. Hamnade på mc, för ovanlighetens skull, och efter ett tag kom Elin. Vi har lastat av flera ton från axlarna känns det som, och jag älskar mina änglar! No one's perfect, men tyvärr, ett misstag har skett. Mina flickor är nämligen perfekta!
Nu ska jag snart äta lite innan jag drar mig ner till stan för lite fotografering med Hanna. Senare ska vi dra en sån jäkla fika!
3 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Stellaa

åååh älskling! :'')

2010-10-03 @ 18:04:28
URL: http://stellaam.blogg.se/
Postat av: emilia

är du gullig och frågar något i min frågestund? :)

tack på förhand!

2010-10-03 @ 18:21:21
URL: http://lbej.blogg.se/
Postat av: elin

ååååhhhh we love you jolinadenfina!

2010-10-03 @ 22:31:54
URL: http://eliinstyle.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0