Sa någon trött?

2010-10-07 @ 19:50:45
Sitter just nu och småglor på Sout Park, vilket förövrigt måste vara världens sjukaste och tråkigaste program. Det finns ju inget innehåll liksom, var vill dom komma?.. Men eftersom att jag är så pass trött som jag är just nu, så är det helt ok. Jag måste även "hissa" ett program innan jag deckar sönder och samman här i soffa, eller ja program och program... Det är en reklam, men ingen reklam som helst, utan den skönaste reklamen i världen - HALEBOP! MANAM! Woho fysinnes så skön den är!

Här har ni också mig, just nu, trött som ett svin, i en soffa, framför south park, inget speciellt med det.
Ps. "Våga lyfta upp armarna!"
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0