You don't know what it's like

2010-10-10 @ 21:47:14
Först och främst så vill jag idag be om förlåtelse för mitt dåliga humör, som tyvärr gick ut över de jag älskar mest på hela jorden. Jag tål bara inte när någon gör någon jag älskar illa. Förlåt, hoppas ni och speciellt du vet att jag inte menar något illa med det jag gör!

Sen ska jag ta och tala om att min dag och kväll har varit en fullkomligt galen bergochdalbana. Jag tål verkligen inte sånt här! Jag sitter och gråter ena stunden över hur folk i min närhet mår, även att jag även borde prioritera mig i alla fall i kanske andra hand(?). Idag är en sådan dag, då jag gör verkligen nästan mer än jag kan för någon, men samtidigt får en annan person som jag älskar ruskigt mycket, att må dåligt. Det är inte så rockigt det heller. Och till råga på detta får jag inte vara hos varken den som behöver mig kanske som mest, eller den jag bara vill pussa och krama på, och hoppas att allt är en mardröm. Jag vill inte det här!!
Men nu till dig, du som kanske behöver mig mer än någonsin. Om detta nu kan vara till någon hjälp... Jag älskar dig, min kära vän! Jag kanske inte kan jämföra detta, men jag lovar dig att allt kommer att bli bra igen. Hur dåligt allt än känns just nu. Jag önskar att jag bara kunde göra allt ogjort, så att allt var bra igen. Om jag bara kunde. Men nu eftersom att jag tyvärr inte kan göra det som kanske behövs, så ska jag säga att det minsta jag kan göra, och det jag alltid gör, är att jag finns här i vått och torrt! Det ska du veta min ängel! Jag är till för sånt här också faktiskt, det är sånt här som riktiga kompisar gör, dom finns för varann. Jag älskar dig!

Över här har ni muffinsarna jag gjorde tidigare. Har ingen lust med det här mer nu.
Sov så jävla gott.
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Kattis

Låter som en riktigt jävla jobbig dag, but it's better to let the anger out, than letting it boil inside and turn you into a volcano.



Muffinsarna ser riktigt bra ut! ;)



/Kattis

2010-10-11 @ 19:19:21
URL: http://elkuttis.blogspot.com
Postat av: Albertolivia

Lovely site keep it i will be back that you.

2012-01-18 @ 11:30:39
URL: http://albertolivia.blog366.com

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0