07:45 Weakness

2010-09-14 @ 07:49:24
Vaknade för en stund sen, har stoppat i mig dagens tabletter, idag även Ibumetin. Tummen upp för den! Känner att det börjar bli lite bättre i höften idag, men fortfarande ont... Så idag får jag hoppa över allt som har med rörelsen att göra.
Men nu till det lilla jag spenderade gårkvällen med - lång dusch, färg- hårinpackning, hudlotion i mängder, mysmusik och spikmatta på slutet. Jag rekommenderar det!! Far åt skogen vad skönt det var, även om jag inte kom i säng just den tiden jag skulle. Jag tror jag ska bilda partnerskap med spikmattan från- ochmed nu..
Nej, nu ska jag bege mig ner till dojjorna och sen till school med min lilla lapp!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: anonym

vad är det för hårinpackning du använder? är det färg i?

2010-09-14 @ 21:09:06

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0