Autumn Season 2010

2010-09-30 @ 22:00:50
Tidningen har under veckan bara legat och skräpat i min fotölj, men nu ikväll drog jag fingret ur och bläddrade mig igenom den. Jag måste säga att jag hittade en hel del godbitar! Gillar speciellt den längre tröjan, eller tunikan, med volanger, smaskens!!

Har varit inne i en dusch och vänt, bläddrat mig igenom historian tills i morgon, och nu återstår det att se om något av skiten fastnat... Jag har haft just det problemet på sistone, men har nu kommit på ett lite smartare sätt att plugga in saker! - Jag är fullkomligt inne i att göra anteckningar för allt! Läran om att lära, man får prova sig fram - metagognintion.
Nu väntar sängen och ytterligare lite historia för att vara säker i morgon!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: hannaa

sv; ja gör de! :)

2010-10-01 @ 17:22:52
URL: http://stroberrii.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0