Ett litet rosa knyte...

2010-09-27 @ 20:16:49
.. fullt med kärlek, följde ikväll med mig hem från mormor och morfar, som idag kom hem från Turkiet. Gulligt värre! Jag som använder ringar de flesta dagar får heller aldrig nog av dem, så detta var en riktigt bra present!

Jag taggade, efter mycket om och men, träning nere på Atlet. Tyckte att det var lite onödigt av mig att köpa kort idag, om jag ändå inte skulle träna just idag, så det blev ett litet pass i alla fall. Nu är jag allt annat än intenöjd! Jag ska nu ta mig en dusch, och sen börja med min svenska krönika. Den får nog handla om dagens samhälle och folk som kanske inte mår toppen. Det känns som ett bra ämne, eftersom vi ska skriva efter en bok vi läst - jag har läst I Taket Lyser Stjärnorna. Ska även kolla in SO:n lite också, och även matten om jag hinner. Känns som om jag kommer ha ovanligt lite att göra den här veckan... Eller vad tycker ni? ;)
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0