Good morning sweethearts!

2010-09-03 @ 07:18:45
Har just snoozat mig igenom ytterligare en morgon, och känner mig ungefär inte pigg någonstans. Tur att det är fredag och att det ikväll förhoppningsvis finns något att se fram emot!
Idag är ändå en väldigt speciell dag. Den bästa kvinnan på jorden fyller idag 81. Min älskade farmor, som alltid funnits där, som jag spenderat mer eller mindre hela min barndom med. Den vackra och underbara farmorn fyller år, och jag önskar henne allt gott i hela världen! Grattis famoo♥

Nu undrar ni säkert varför den här stjärnan kommer upp, men det är inte svårare än att även han fyller år idag! Grattis Shihade♥

Nej nu måste jag göra mig i ordning så jag hinner till skolan. Have a nice day folks!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: ahmed abo hafez el halal

far åt gatan vad vacker, tack lillen

2010-09-04 @ 18:48:51
URL: http://shadärbäst@orkablogg?.anus

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0