Like a shooting star

2010-09-05 @ 23:58:40
Efter en hel dag inomhus, tillsammans med en Stella och massa musik, så begav vi oss ikväll ut, för ett möte med två sköna typer. Det hanns inte med mycke mer, än ett cornerhäng, vilket aldrig sitter fel dock! By the way så fråga inte varför jag inte hört av mig idag, jag vet inte svaret själv..
Nu har jag kollat klart på Remember Me, vilket var en riktigt bra film, med ett riktigt uselt slut! Man blev ju ledsen där! Hur som helst så taggar jag nu sängen och Year One!
Sweet dreams och vila ut er nu inför mådagen som är här om ca en minut typ!
2 kommentarer i det här inlägget
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Haha men såna dagar är också nödvändiga, iallafall när vi snackar om söndagar! Hoppas du hittade på nått extra skoj ut då :D

Åh tack så mycket Jolina, grymt kul att höra!

2010-09-06 @ 17:26:54
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Tack! :) Måste säga att brunt hår var jävligt awesome på dig!

2010-09-06 @ 22:15:07
URL: http://linawiesel.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0