Marabou - daim

2010-09-21 @ 22:17:36
Ungefär såhär spenderar jag min kväll - Hur många rutor gör dig glad? Det fick bli det bästa av situationen eftersom att mannen min inte hann hänga med hem. Så nu efter en stunds telefonsnack med lilleman så känns det jäkligt bra!
Men två helknasiga knän, efter dagens danslektion sitter jag nu här och funderar på att skaffa mig lite rejält med sömn, för en gångs skull... Vet förövrigt inte om jag har sovmorgon i morgon eller inte. Känns lite lagom jobbigt!! Så jag får väl pallra mig upp till sju och ringa och kolla för säkerhetens skull.
MEN nu först innan sängen ska jag slänga ihop lite packning, för i morgon drar jag mig upp till pappa för att spendera slutet av skolveckan + helgen där!
Puss på er!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Anonym

åhlens för länge sen :D

2010-09-21 @ 22:25:20
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0