my monday ended up really expensive

2010-09-28 @ 22:10:01
Japp. Måndagen slutade riktigt för dyr. Kanske lite väl... Allt jag under den kommande månaden får spendera är slut. Kaputt, borta! Eftersom att vi ska ut och resa så ska jag spara massa + att jag låg inne med en liten skuld till broren. Känns lite sådär måste jag säga.
Hur som helst så är jag hemma, nysduschad och nyäten. Ska nu sjunka ner i sängen med lite homework innan jag taggar spikmatta och en riktigt fin sömn. I morgon blir det teater, ÄNTLIGEN!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: hannaa

Glöm inte att spana efter tampongen i röven under teatern imorgon!!!!

2010-09-28 @ 22:12:46
URL: http://stroberrii.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0