One two three

2010-09-07 @ 15:37:21
Dagens pose och outfit • "converse" svarta • Jeans från Jc, crocker • Skärp från mammas garderob • Vitt linne från Gina.

Är nu hemma från en skoldag, med hela tre fotograferingar! En gruppbild med klassen, en enskild och sist med inte minst en bild med Ks:arna. Helt okej dag, om ni frågar mig.

Har inte hört av mig på några/ någon dag, och det beror på jobb, men även lite andra grejer som hände igår kväll, som drog musten ur mig. Jag ska aldrig slösa en tår på en sån där. Men nu ska vi inte hålla på med sånt där!

Då kan jag ju passa på att jag köpte mina första jeans på hela två år igår! Jag trivs faktiskt inte i jeans, men nu bara ska jag lära mig!! Jag är riktigt nöjd med dom, och jag fick dom till ett riktigt bra pris, dock med pappas pengar... Haha, som sitter skönt och det är mycket stretch i, men dom töjer sig i alla fall inte, som andra jeans kan vara riktigt bra på... Jag har burit dom hela dagen och de har töjt sig ytterst lite :)

Just nu väntar jag på några avsnitt One Tree Hill ska blir klara, och sen tar jag det helt chill fram tills det bär av mot mejeriet runt halv sju. Ni ska även få smaka på cplåt- Rusko – Woo Boost
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0