Resten av svaren från frågestunden

2010-09-12 @ 17:44:28
Vad har du tänkt att välja på gymnasiet? Jag har inte bestämt mig eller någonting, men självklart så har jag tänk en hel del på det. Innan jag började på Ludvigsborgsskolan hade jag nästan bestämt mig för estetlinjen, inriktning dans. Just nu går det för det mesta runt runt runt, men jag är ganska sugen på skönhet, hälsa.
Något som betyder väldigt mycket för dig? Då kan jag säga att det är inte bara något. Det är mina vänner och familj som betyder mest! Men något annat för att få ett uppriktigt svar på frågan får bli att musiken betyder väldigt mycket för mig!
Beskriv din personlighet med tre ord: Sprallig, beslutsam men även ganska osäker.
Om du fick välja ett ställe att åka till, vart skulle det vara då? Det var en svår fråga det där! Eftersom att min kära mor precis har bokat en resa till Lanzarote, så skulle jag ju vilja komma dit så fort som möjligt, men jag vill väldigt gärna åka till USA.
Tre bloggar du följer? Jag följer mina små pinglors bloggar, så det får bli deras - www.eliinstyle.blogg.se, www.stroberrii.blogg.se och www.stellaam.blogg.se
Går du mycket efter mode? Ja det gör jag, men jag går inte efter modet direkt. Jag tycker ofta att nytt mode är riktigt fult till en början, så jag är en liten eftersläntrare. Jag kommer igen när det kommer ännu nyare mode.
Vet du vad du vill bli/satsa på när du blir äldre? Jag har ingen aning om vad jag vill satsa på, men jag vet att jag vill jobba upp mig, bokstavligt jobba arslet av mig, innan jag skaffar familj så att jag sen kan bli lycklig och kunna vistas mycket med min familj!
Vart bor du om tio år? Jag har faktiskt ingen aning, förhoppningsvis så sitter jag i en riktigt fin lägenhet i någon större stad, med en bra utbildning och en karriär som går uppåt!
Plagg du använder mest? Jag använder just nu mycket jeansleggings och tröjor på det, helst en mysigare en! ;)
Något du kommer att införskaffa dig till hösten? Ja, jag ska försöka införskaffa mig ett par kilklackar! Det skulle användas flitigt!
Vad för bil skulle du vilja ha när du blir stor? Jättesvårt! Jag skulle vilja ha en stadsjeep när jag skaffar familj, men innan det en lite mindre smidigare Volvo, kanske en cab? ;)
Kommer du någonsin att bli kaffeälskare? Det är inte alls omöjligt!
London eller Paris? Pariis!
Balder eller flummride? Balder lätt!
Hipster eller string? hihi :$ String.
Vad skulle du helst vilja vara, kobent eller hjulbent? Hjulbent får det bli då tror jag!
Någon sport du kan tänka dig att börja i? Jag skulle vilja börja med gymnastiken igen faktiskt!
Vackraste platsen i Västervik, enligt dig? Det får nog bli nere i hamnen, en varm sommarkväll!
Något jobb du INTE kan tänka dig att ha? Jag skulle aldrig kunna bli tandläkare!
Har du några favoriter när det gäller smycken? Jag har kört fast på stora ringar och korta halsband med små gulliga berlocker på!
Hetaste kändisen? (kille) Chad Michael Murray!
Har du ett tryggt ställe där du kan luta dig tillbaka och bara känna tig trygg? Hmm... Det får nog bli hos mina kära vänner, ingen speciell plats tror jag. Sen om man nu skulle ha pojkvän så skulle det nog också vara den platsen.
Bästa tjutfilmen? The Last Song.
Hoppas ni är nöjda med mina svar! :)
3 kommentarer i det här inlägget
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Jaha, oh :D vad har du till den?

2010-09-12 @ 18:15:40
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: allt är standard :) de enda som är köpt är kameran som är en d300 och så de tillhörande objektivet 18-55 mm!

2010-09-12 @ 21:42:30
URL: http://fimas.blogg.se/
Postat av: Maja

Fin blogg! ♥

2010-09-12 @ 21:55:55
URL: http://majaedelsward.devote.se

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0