Saturday

2010-09-11 @ 16:53:59
Ska alldeles strax ta tag i mitt lilla utseende, innan jag beger mig bort till Stella, som jag troligtvis spenderar kvällen och natten tillsammans med. Känner mig väääldigt överpepp just nu, med tanke på allt snack om varmare land större delen av dagen! Jag ser fram emot det såhäääär mycket och jag fysinnes vad brännan ska sitta fint!
Ser fram emot en nice kväll tillsammans med mycket fint folk!
Have a nice evening ppl!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Låter som en bra dag, hoppas den slutar så också!



Haha jaha :D något som kostar eller? Kram

2010-09-11 @ 17:47:20
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0