The last song

2010-09-02 @ 18:44:48
Jag har spenderat min eftermiddag framför en helt otroligt bra film! Ingen annan är The Last Song. Gissa om jag grät, haha! Lika som igårkväll då jag förgyllde kvällen med The Notebook, och även där en hel del tårar... Jag tror att jag påverkas duktigt mycket av film, eller vad tycker ni? Fast detta är faktiskt två tjutasönderfilmer, så jag har rätt att gråta! :)
Jag ska nu vänta på att min lilla mor kommer upp efter ett styrelsemöte nere i källarn. Om jag ska få någon ordning på det här med engelskan, vill det nog till att jag har lite sällskap tror ja. Sen har vi ju det här med SO:n också. Såklart så hade jag glömt det (och även alla andra i klassen, tror jag), så jag fick springa omkring och leta efter Ös överallt, innan jag fick sätta mig på cykeln och tillsammans med Hanna trampa hemåt, efter en dag med mycket mycket skratt.
Jag har förövrigt fullständigt gått och förälskat mig i en av låtarna i filmen - When I look at you.
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: Fanny

sv: åh tackar! dock tror jag även att du passar i page :D - våga chansa, de gjorde jag! tss

2010-09-02 @ 20:17:21
URL: http://fimad.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0