Några svar på frågorna

2010-09-10 @ 17:17:57
Varför tog det slut mellan Johan och dig? Det fungerade inte mellan oss, vi var nog också alldeles för olika tror jag.

Är ni vänner nu? Nej vi är inte vänner just nu.
Varför heter du Jolina? Haha, antagligen för att mina föräldrar tyckte om namnet.
Hur kommer det sig att du är så vacker? Fin kropp har du också! Tränar du ofta? ;o Åh! Då får jag börja med att tack sen här lilla anonyma vännen så himla mycket! Sen kan jag också meddela att jag tränar inte alls mycket, men däremot så ska jag börja nu till hösten!
Vad tycker du om Sveriges kung Amar? Han är heeelt okej ;) Fast jag är lite bättre i alla fall!

Favoritfärg? Den var svår! Jag gillar nästan alla färger faktiskt. Jag gillar stilrent, vilket för mig ofta innebär vitt och svart, men även det kan bli tråkigt i längden... Jag måste säga att jag gillar det mesta!

Byxor eller kjol? Det beror sig helt på vilket humör jag är på, vilken årstid (konstigt nog) och vad jag ska hitta på! På sommaren älskar jag kjolar, även om jag inte använder det ofta alls! Jag föredrar byxor i alla längder även på sommaren, och nu på hösten, vintern gillar jag mest byxor!

Hur länge har du dansat? Jag har dansat sen jag gick i femman, så jag var alltså 11.

Vart vill du helst åka? Jag skulle jättegärna åka till Thailand och Turkiet en gång till!

Hur många gånger har du varit utomlands? Jag har varit utomlands två gånger. En gång i Turkiet och en gång på Cyppern, jag har också varit i Danmark och i Finland, men konstigt nog så räknar jag inte det som utomlands... :)
Närmaste vännerna? Mina närmaste vänner är Stella, Elin och Hanna.
Favoritlåt, vad lyssnar du på för musik? Just nu lyssnar jag på mycket musik, ni har min lista! Jag har just nu ingen favorit, men generen jag gillar mest är nog pop, techno och mycket annat blandat, haha!
Hur många gånger har du varit kär? Jag har varit kär på riktigt två gånger.
Kär nu? Nej just nu är jag inte kär.

Favoritplagg? Mitt favoritplagg måste nog bli nåt riktigt mysigt! Tights kanske... Eller någon mysig tjock tröja, som jag egentligen inte äger... Jag behöver shoppa! Men mitt favoritplagg som jag faktiskt äger måste nog vara min svarta tröja, ganska stor och riktigt skön!

0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0