I don't want no scrub

2010-09-15 @ 17:30:20
Och med det får ni här dagens påhäng - Vitt linne, Gina Tricot • Hög kjol svart, Hannas garderob • Blommiga leggings, LindeX.
Nu lite äten, återigen, och ska alldeles strax försöka få bort den där äckliga disken nere i köket. Sen ska jag träffa Hanna, mitt lilla hallon! Vi får la se vad som sker, nåt blir det nog. På tal om bananer och sånt så skrev jag kemiprovet idag. Jag måste påstå att det inte alls var så svårt, det gick helt prima förutom ett litet "och vart?". Lite dålig på att läsa frågorna.. Inte okej.

Hanna plingar snart på och då ska jag inte sitta här och dega!
Hörs
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh okej, men du vet du :) har Tamron 70-300 har jag också!

2010-09-15 @ 19:35:48
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0