-----

2011-08-30 @ 19:24:11
Godagens. Idag är viken kall blöt och allmänt obekväm. Gått i skolan har jag gjort länge och tvingats vara ute i regnet. Lagat god mat, vilket jag antar blir en av de få saker idag som hamnar på "positivalistan". Tränat lite har jag också hunnit med, men inte känner jag mig duktigare för det. Jag tror mitt knä håller på att balla ur (inte okej).. En till positiv sak idag är att jag ska på bio. Med Hannis. Dagens bästa.

Nu blir det en bloggpaus resten av veckan (antar jag) eftersom jag inte har nåt kul över huvudtaget att bjuda på, då min dator ballar ur TOTALT och liksom bara vägrar starta. Såååå - skyll inte på mig!
1 kommentarer i det här inlägget
Postat av: MATHILDA

Hihi, jag vågar aldrig gå till frissan, dom kapar ju bara av allting...

2011-08-30 @ 21:31:48
URL: http://tillen.blogg.se/

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0