Haven't you noticed, life goes on?

2011-08-18 @ 17:12:46
Hej på er! Mitt internet har under gårdagen och halva dagen i dag bojkottat mig totalt, och har inte alls velat som jag velat. Där av den dåliga uppdateringen. Lite konstigt det där... Vissa dagar känner jag för att inte alls blogga, men just de dagar när jag känner att det är riktigt roligt att dela med sig av vardagen, då funkar det inte, och då blir jag nästan lite stressad..

Jag har spenderat dagen på stan med Hannisen. Vi har ätit tuna, vilket var alldeles för länge sen, men gud så gott det ääääääärrr! Ikväll styr vi ut mot Gränsö för lite fiesta. Hanna Viberg har fyllt år, och klart att det måste firas! Slänger in en (troligtvis, och tråkigt nog, en sista riktig) sommaroutfit också.
0 kommentarer i det här inlägget

Skriv din kommentar nedan:

Namn:
VIP?

E-postadress: (visas ej)


Har du någon blogg?:


Kommentar:


RSS 2.0